Τρόποι επιστροφής προϊόντων
Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων
Παραλάβατε κάποιο προϊόν και επιθυμείτε την επιστροφή του; Το omoiotypo.gr είναι εδώ για να σας προσφέρει πολύ απλούς και εύκολους τρόπους εξυπηρέτησης. Εφόσον ανήκετε λοιπόν σε κάποια από τις παρακάτω περιπτώσεις για το προϊόν που αγοράσατε, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή του. Η διαδικασία επιστροφής είναι απλή, εύκολη και άμεση. Αρκεί να ακολουθήσετε την σχετική διαδικασία που περιγράφεται παρακάτω.
Επιστροφή λόγω άσκησης του Δικαιώματος Υπαναχώρησης (κατ’ άρθρο 3 του ν. 2251/94 ως ισχύει)
Εάν είστε καταναλωτής και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική και μόνο χρήση, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε χωρίς να αναφέρετε κάποιο λόγο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του σε εσάς, επιστρέφοντάς μας το προϊόν. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον:
- το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν
- η σχετική δήλωσή σας γίνει πριν την παρέλευση του 14ημέρου από την παράδοσή του σε εσάς
Έξοδα Αποστολής: η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της σχετικής ως άνω Δήλωσής σας για Υπαναχώρηση, στο φυσικό μας κατάστημα.
Έλεγχος & Επιστροφή Χρημάτων: Εφόσον εντός του εν λόγω διαστήματος το προϊόν παραληφθεί από εμάς, και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η καλή του κατάσταση κατά τα ανωτέρω, θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τιμήματος που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το είχατε εξοφλήσει το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα που αποστέλλεται σε η Δήλωση σας Υπαναχώρησης. Η επιστροφή του ποσού αφορά μόνο το προϊόν και όχι τυχόν έξοδα αποστολής ή αντικαταβολής έχουν υπολογιστεί κατά την αρχική παραγγελία και μπορεί να γίνει δεκτή με την απόδειξη αγοράς ή σε περίπτωση τιμολογίου με το αντίστοιχο παραστατικό και Δελτίο Επιστροφής.
Για την επιστροφή του τιμήματος στο πλαίσιο επιστροφής προϊόντος:
Στην περίπτωση που στο πλαίσιο των ανωτέρω (λ.χ. στην περίπτωση της υπαναχώρησης), θα προβούμε σε εξόφληση προς εσάς του αρχικού τιμήματος, διευκρινίζεται ότι:
- Αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσείς) και της Τράπεζας του. Η Εταιρεία μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής.
- Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με μετρητά ή Τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή, προκειμένου να σας επιστραφεί το εν λόγω ποσό, θα υποδεικνύετε από πλευράς σας Τραπεζικό λογαριασμό (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος.
Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.
Προϋπόθεση για την έγκυρη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του να είναι η αυθεντική, σε άριστη κατάσταση, όχι κατεστραμμένη ή ελλιπής ή με εμφανή σημάδια φθοράς και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.
Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση συμψηφισμού θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων.
Ειδικά στις περιπτώσεις εξαρτημάτων ή ανταλλακτικών και σε όσες το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την επιλογή του όσο και για την εγκατάσταση του και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μονάδα, θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% ή και λιγότερο της αξίας τιμολόγησης.
Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης:
Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως λ.χ. προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές ή/και είναι σαφώς εξατομικευμένα, προϊόντα που λόγω της φύσης τους είναι, μετά την παράδοση, αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία, υπηρεσίες ,προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγεία ή της υγιεινής εφόσον έχουν αποσφραγιστεί ή μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα
Φόρμα Υπαναχώρησης :
Προκειμένου να επιστρέψετε ένα προϊόν για την εν' λόγω περίπτωση, θα πρέπει να μας αποστείλετε email στο info@omoiotypo.gr ή στο omoiotypo@hotmail.com και εναλλακτικά με Φαξ στο 210 2029 420
Αποδεικτικό Επιστροφής
Απαραίτητη είναι η προσκόμιση του πρωτότυπου παραστατικού αγοράς της επιστρεφόμενης παραγγελίας.
Αν σας είχε κοπεί τιμολόγιο θα πρέπει να μας εκδώσετε δελτίο αποστολής - επιστροφής και εμείς αντίστοιχα να σας εκδώσουμε πιστωτικό τιμολόγιο.
Περιπτώσεις επιστροφών
- Ελαττωματικά Προϊόντα (Κατασκευαστικό ή Σπασμένο)
Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό τότε μπορεί να γίνει είτε αντικατάσταση με το ίδιο προϊόν, είτε αγορά ισόποσης αξίας, είτε επιστροφή χρημάτων. Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας κοινοποιηθεί. Η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα που το κατάστημα μας θα παραλάβει τα προϊόντα.
- Ελαττωματικά Προϊόντα (Κακή Χρήση)
Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό λόγω κακής χρήσης του πελάτη δεν δύναται να επιστραφεί.
- Λάθος Εκτέλεση Παραγγελίας πελάτη
Αν ο πελάτης από λάθος δικό του τοποθέτησε κάποιο προϊόν το οποίο δεν ήταν το επιθυμητό μπορεί σε συνεννόηση με την εταιρεία τηλεφωνικά ή με email, να το επιστρέψει και να αντικατασταθεί με κάποιο άλλο της ίδιας αξίας .Η ενημέρωση και η επιστροφή θα πρέπει να γίνει εντός 5 ημερών από την παραλαβή με την προϋπόθεση ότι τα έξοδα αποστολής στο χώρο μας και αποστολής ξανά πίσω βαρύνουν τον πελάτη.
- Λάθος Εκτέλεση Παραγγελίας
Σε περίπτωση που αποσταλεί λάθος προϊόν από εμάς, ο πελάτης οφείλει να το επιστρέψει και να ζητήσει είτε αποστολή του προϊόντος που είχε τοποθετήσει στην αρχική του παραγγελία, είτε επιστροφή της αξίας του προϊόντος. Το προϊόν πρέπει να είναι σε άρτια κατάσταση στην οποία απεστάλη χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις. Σε περίπτωση επιστροφής, αυτή θα πραγματοποιηθεί μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας κοινοποιηθεί από εσάς.
Η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός 14 ημερών από την ημέρα που το κατάστημα μας θα παραλάβει τα προϊόντα.
- Κατασκευαστικό ελάττωμα προϊόντων
Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες υπάρχει ελάττωμα στο προϊόν έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλλει ή ακόμα και επιστροφή χρημάτων, μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος. Η επιστροφή του προϊόντος είναι δωρεάν από όλη την Ελλάδα, πάντα κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών 210 2029420 (Τρίτη - Παρασκευή 9:00-15:00. Η επιστροφή θα γίνει αποκλειστικά με courier που συνεργάζεται η εταιρία μας.
Μη ολοκληρωμένη Εκτέλεση Παραγγελίας
Σε περίπτωση που δεν αποσταλεί καθόλου κάποιο προϊόν που είχε παραγγελθεί, θα επιστρέφεται το αντίτιμο της αξίας του προϊόντος ή θα αποστέλλετε εκ νέου χωρίς καμία επιβάρυνση εκ μέρους του πελάτη. Σε περίπτωση επιστροφής αυτή θα πραγματοποιηθεί μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας κοινοποιηθεί.
Από την πολιτική επιστροφών εξαιρούνται εξειδικευμένα προϊόντα η προϊόντα που έχουν αγοραστεί κατόπιν ειδικής παραγγελίας
Τρόποι ακύρωσης προϊόντων
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Η ακύρωση της παραγγελίας σας μπορεί να πραγματοποιηθεί εύκολα!
Μόλις ολοκληρώσετε τη διαδικασία παραγγελίας το σύστημα σας επιστρέφει έναν Αριθμό Παραγγελίας καθώς τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την ακύρωση της παραγγελίας σας, ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 2029420 ή στείλτε email στο info@omoiotypo.gr .
ΠΡΟΣΟΧΗ! Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί μέχρι τη στιγμή όπου θα αποσταλεί η παραγγελία σας. Μετά το χρονικό σημείο αυτό δεν θα είναι δυνατή η ακύρωση.